2013. május 18., szombat

4.rész Tengerpart

Kibékültem Briannàval,legjobb barátnőm nemszeretném elvesziteni.<3 -hey,Bri elmehetnénk soppingolni.-kibújtam öleléséből és rá mosolyogtam.-oké csajszi,mennyünk.-nevetett.Feláltunk az àgyròl és kimentünk a többiekhez,a kanapén Justint vettem észre a telefonját birizgálta.-csàsztok.-köszönt Bri majd a tanár rá szòlt.: hogy beszélsz kislányom,?!! nemtanitottak meg a szép beszédre?!.-tanàr.Èn csak nevettem a többiekkel majd Briana is nevetésben tört ki.-tanàr néni,elmehetnénk Brianàval vásárolni?.-kérdeztem.-hàny òra is lányok?.-tanár.Èn ránéztem a karòrámra.-fél 2.-mondtam.-jo elmehettek,de 4 òra körül gyertek vissza mert lemegyünk a Tengerpartra.-tanár.~plàzában~  a plàzába vagyunk Briannàval vettünk csini rucikat,és cipellőket.Mentünk a pénztárhoz kifizettük a ruháinkat/cipőinket,majd kisétáltunk a plàzábòl.Fogtunk egy taxit és mentünk visza a többiekhez.~tengerparton~ én eggyenlőre itt ülök egy napàgyon és élvezem ahogyan a napsugarai érintik bőröm.Làtszòllag Briana jòl elvan a haverokkal a vízben.Megszomjaztam igy gondoltam oda megyek egy kisházhoz,ami  egyben egy büfé is.Miközben sétàltam odafele,észre vettem h Justin és a bunkò "csatlòsai" ott vannak.Jelenleg élvezik h egy csapat "plasztik" lànyokkal vannak körbe véve.Na mindegy nemfoglalkozok velük.Ida értem és vettem jégkàsát.Miközben mentem vissza a napàgyhoz éreztem h Justin szeme a fenekemet nézi.Mitsem foglalkozva ezzel mrntem vissza a napàgyamhoz.Briana jelenleg elvan a vízben.Legalàbb ő érezze magát jòl.Leültem a napàgyamra és falatoztam a jégkàsàmat.10 perc mùlva elis fogyott.:( A kis poharat letettem addig a homokba mert lusta voltam elsétàlni a kukáig.Lecsuktam szemeim,és valaki a meettem lévő napàgyra fekszik.Kinyitottam szemeim és nicsak' ki làtok ?? Persze h Justint... -minek jöttél ide?.-kérdeztem.-hogy neked jobb legyen.-nevetett.-már azis rossz h egy levegőt kell szivnom veled...-mondtam flegmàn majd vissza feküdtem.-ez esetben...-mondta Juss majd felált (??) és alàm nyùlt és felkapott az ölébe.-mit csinálsz?.-kiabáltam rá,miközben ő ment a vízfelé...-azonnal rakj le te szemét.!!.-orditottam rá,miközben nyakànàl átfontam a kezeim mert nem szeretném h vizes legyek..:ss -ne kiabálj édes..-kuncogott huncutan.-justin kérlek rakj le..-már nyöszörögve kérleltem miközben Justin màr a vízben volt és a làbam màr mondhatni félig benne volt.-oké te akartad..-majd csak ugy hirtelen elengedett én meg a vizben landoltam.Feljöttem a víztetejére,ès egy vigyorgò arccal találtam magam szembe.Legszivesebben belefolytottam volna a vizbe azt a homàr képűt... De igyis tettem,a fejét lenyomtam a vizalá.Majd elengedtem és ő feljött a felszinre.-ezért bünti jár..-jött felèm 32 méteres vigyorral.Èn elkezdtem szaladni ki a vizből h ne kapjon el.

14 megjegyzés: