2013. április 29., hétfő

1.rész Osztàlykiràndulàs

Reggel 7 òrakkor keltem mert ma az osztàllyal kiràndulni megyünk,nagyon jò mondhatom.Főlleg hogy ott lessz az osztály 'menője' Justin.. és a bunkó haverjai. Elindultam a suliba sétálva,fülembe a fülheccetem.Érzem hogy valaki megragadja a kezem.-Hey.-szinte ordibált a barátnőm a fülembe.-megilyesztettél.-közben a fülemből kivettem a heccetemet.-bocsessz,-mondta Briana.-semmi gond.-mondtam unottan.-balami baj van?-kérdezte.-ááá nem,csak annyi hogy ott lesz Justin és a bunkó haverjai.-mondtam flegmán.-szerintem Justin helyes.-láttam hogy ott ül egy kis mosoly az arcán.-naneee,neked bejön?? fújj..-mondtam nevetve,de kíváncsi voltam a válasszára.-egy kicsit.-és teljesen elpirult.A suli felé tartva beszélgettünk erről-arról.Mikor megérkeztünk bementünk a suli kapuján és egyenes az osztályhoz tartottunk.Időben odaértünk szerencsénkre.Justinék egy padon ültek és nézték a lányokat majd utánuk is fütyültek de ez nem meglepő már.Beültünk a buszba és mindenki elfoglalta a helyét,persze Justin és a haverjai hátra ültek.Én és Briana közösen ültünk.Mikor elfoglaltuk a hellyünket a táskámból elővettem a magazinom,amin persze a címlapon a 'nagy' Justin Bieber szerepelt,bevallom elég sexys volt....:$ Olvasgatásom közben a tanár zavart meg.-Szia Eli,-elég kedves volt ahoz képest hogy egész órán üvölteni szokott.-Jó napot.-vissza mosolyogtam.-fogyelj Eli lehet nem fogsz neki örülni de egy szobába kerülsz Justinnal.-mondta Miss.Morgen.Bevallom nemnagyon repestek az örömtől

5 megjegyzés: